gasthamnsguiden.blogg.se

Hej och välkommen! I den här bloggen får ni följa med mig på min resa genom Sverige när jag besöker alla Gästhamnsguidens klassificerade gästhamnar. Här får ni tips om gästhamnar och guldkorn runtomkring.

Bokar sommarens besök

Publicerad 2013-05-20 17:30:58 i Allmänt

Nu är jag i full gång med att boka in sommarens besök!
 
De två första veckorna i juni  blir det Mälaren runt! Längtar redan till jag ska få ge mig iväg! Men först ska som sagt alla möten bokas in och det pusslet är inte helt lätt. Jag ska få ihop ett schema med nästan 200 hamnar(!) Det är dessutom en salig blandning av idéella föreningar, företag och kommuner, men det är det som gör det här jobbet så roligt! Att få träffa alla dessa människor och se hur de har det i sin gästhamn!
 
I år får jag dessutom hjälp ;) och sällskap på min resa av hunden Loppan. Här inspekterar hon sin första hamn:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Alexandra på Gästhamnsguiden

Mitt namn är Alexandra. I mitt jobb besöker jag alla Gästhamnsguidens över 420 klassificerade gästhamnar. 2012 besökte jag södra Sveriges hamnar. I år är det mellersta Sveriges gästhamnar som får besök.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela